درگاه پرداخت اینترنتی موقتا غیرفعال می باشد. جهت پرداخت و دریافت فایل محصولات، در ایتا یا تلگرام به شماره 09380325830 پیام دهید

درگاه پرداخت اینترنتی موقتا غیرفعال می باشد. جهت پرداخت و دریافت فایل محصولات، در ایتا یا تلگرام به شماره 09380325830 پیام دهید

طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک

در دنیای دیجیتالی امروز، دغدغه همه کسب و کارها معرفی موثر محصول یا خدمات با بهترین کیفیت و جذب مخاطب در کم ترین زمان ممکن است.

یک ویدئو حرفه ای و جذاب میتونه کسب و کار شما را متحول کنه…

 Motion Graphic از دو واژه ساخته شده است:

 Motion به معنای حرکت و   Graphic  به معنای عناصر گرافیکی مختلف همچون تصاویر و وکتورها و …

موشن گرافیک ها اصولا به همراه صدا ساخته می شوند.

بنابراین می توان موشن گرافیک را اینگونه تعریف کرد:

ادغام عناصر گرافیکی و متحرک سازی و صداگذاری روی آنها، برای توضیح و اطلاع رسانی یک هدف خاص که گاهی به صورت تمام گرافیک و گاهی با تلفیق با تصویربرداری واقعی اجرا می شود.

موشن گرافیک
موشن گرافیک
موشن گرافیک

در این نوع از موشن گرافیک ها، تمامی عناصر مورد استفاده به صورت گرافیکی ساخته می شوند و هیچ تصویربرداری واقعی در آن به کار نرفته است.

مجموعه ای از تصاویر و وکتور های گرافیکی با هم تلفیق شده ، که با متحرک سازی و صداگذاری مناسب، مفهوم و هدف ویدئو به بهترین شکل ممکن به مخاطب انتقال می یابد.

عمده ترین موشن گرافیک هایی که می بینید و استفاده می شود این دسته می باشد.

ویدئو موشن

این دسته از موشن گرافیک ها، تلفیقی از فیلمبرداری واقعی (فیلم ضبط شده) و گرافیک (المان های گرافیکی و انیمیشنی) است که مناسب کلیپ های تبلیغاتی و آموزشی می‌باشد.

به عنوان مثال یک بازیگر توضیحاتی درباره شرکت یا محصولی می دهد و همزمان مواردی به شکل موشن گرافیک یا جلوه های ویژه روی بخشی از تصویر جهت تفهیم یا جذابیت بیشتر اعمال می شود.

استاپ موشن

در این نوع از موشن گرافیک از اشیا واقعی عکاسی می شود، کمی حرکت می دهند و سپس عکس می گیرند و سپس این عکس ها را متحرک سازی می کنند.

اینفوموشن

ترکیب اینفوگرافیک و موشن گرافیک، اینفوموشن را ایجاد خواهد کرد.

ابتدا اینفوگرافیک رسم می شود و سپس با استفاده از موشن (حرکت)، اطلاعات به گونه ای وارد می شود تا مراحل را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

تایپوموشن

ویدئوهایی هستند که صرفا از “نوشته ها” و “جملات” به صورت متحرک و جذاب در عین حال ساده تشکیل شده اند.

استوری موشن

منظور ما از استوری موشن، ویدئوهای کوتاه مناسب برای قرارگیری در “استوری” اینستاگرام می‌باشد.

امروزه تکنیک موشن گرافیک جزو پرطرفدارترین روش ها به ویژه برای تبلیغات است.

موشن گرافیک
موشن گرافیک
جذابیت بیشتر و کاربرپسند بودن

در موشن گرافیک از رنگ های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع استفاده می شود و ایده ها و افکت های جذابی را می توان خلق کرد که مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند کیفیت آموزش را بسیار بالا ببرد.

زمان کمتر

موشن گرافیک در زمان کمتری نسبت به سایر ویدیوها ساخته می شود، بنابراین در کمترین زمان ممکن پیام ویدئو به بهترین نحو ممکن به مخاطب انتقال داده می شود.

هزینه کمتر

برخلاف تیزرهایی که با دوربین و تصاویر واقعی ساخته می شوند، در موشن گرافیک به دوربین و نورپردازی و فیلمبرداری و بازیگر نیازی نداریم و تقریباً فقط تدوین و صدا گذاری داریم و بقیه نقش ها را کامپیوتر ایفا می کند. بنابراین منطقی هست که هزینه موشن گرافیک پایین تر باشد.

نوشتن سناریو بر اساس طرح و ایده شما

موشن گرافیک
موشن گرافیک

طراحی استوری بورد و تصویر سازی لوکیشن ها و کاراکترها

متحرک سازی بر اساس سناریو و استوری بورد

موشن گرافیک
موشن گرافیک

صداگذاری و انتخاب موزیک نهایی بر اساس سناریو

موشن گرافیک

شروع قیمت از ثانیه ای 6/000 تومان
با توجه به اینکه خدمات موشن گرافیک در سطوح مختلفی ارائه می شوند، هزینه کارها متفاوت است. جهت اطلاع و برآورد قیمت کار موردنظر خود با ما تماس بگیرید.
تماس با ما

لوگوموشن

شروع قیمت از 28/000 تومان برای 5 ثانیه
با توجه به اینکه خدمات لوگوموشن در سطوح مختلفی ارائه می شوند، هزینه کارها متفاوت است. جهت اطلاع و برآورد قیمت کار موردنظر خود با ما تماس بگیرید.
تماس با ما

ساخت کاراکتر اختصاصی

شروع قیمت ها از 280/000 تومان
جهت اطلاع و برآورد قیمت کار موردنظر خود با ما تماس بگیرید.
تماس با ما